آغاز زندگیمونآغاز زندگیمون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
فاطمه زینبفاطمه زینب، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس من فاطم زینب

سلام نی نی گلم

1394/3/18 23:43
نویسنده : مامان tt
388 بازدید
اشتراک گذاری

کی بشه مامان به دنیا بیای منم عکس های خودت رو بذارم سایت 

امروز 21 خرداد رفتم برای ضربان قلب نفسم آخه

تکون خوردناش کم شده بود 

که به شکر خدا تا الان همه چیز خوب بود 

شرمنده مامان امروز به فکر همه بودم به جز تو

شرمنده که امروز اسیر امواج خطرنک بودی 

نفسم مامانت رو ببخش الان ساعت 12 شبه 

مامانت هنوز الن کا های تحقیقاتی رو تموم کرده

از صبح تا ب الاف بودم مامانی رو ببخش

خیلی پشیمونم

از این که چرا زودتر به خودم نرسیدم 

نمی دونی با بابایی چقدر انتظار اومدنت رو میکشیم

کی بشه زود بیای ان شاءالله که به سلامت میای نفسم

چقدر این ماه آخر طول میکشه مامان

پسندها (1)

نظرات (2)

♥ مه آ سا ♥
19 خرداد 94 0:17
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ سلام دوست خـــــــوبم ایشاالله همیشه شاد و سلامت باشی براتون آرزوی موفقیت دارم لطفا به وبلاگ خواهرم برید و لطفا یه نظر براش بدید اینم آدرسش baby-mami-dadi.niniweblog.com
مامان tt
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که سر زدید
پریسا مقصودی
19 خرداد 94 0:55
سلام مامان فاطمه زهرا منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
مامان tt
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از افتخارات بنده اینه که با شما در ارتباط باشم